Srodki transportu bliskiego i magazynowania

Jazda na pojeździe jest specjalnym środkiem transportu, który potrzebuje mimo wszystko bardzo dużo wysiłku i spala wiele kalorii, dlatego pomocna jest odpowiednia dieta rowerowa. Jest wtedy także doskonały sposób dla pań, jakie wymagają stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, jacy planują mieć rower tylko jako sposób transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną uwagę na menu, aby wypady rowerowe ich za daleko nie wycieńczały. Poniżej przytaczamy kilka wskazówek, którymi powinny się kierować osoby pokonujące duże dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla miłośników drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez powodu powtarza się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w przeciągu dnia. Przedstawia ono zbyt zadanie danie nam sił na resztę dnia, natomiast pozostałe posiłki ale tę energię uzupełniają. Korzystnym lekarstwem będzie między innymi muesli z dodatkiem bananów i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Biorąc się na rower, daleko jest pamiętać o smacznej przekąsce, która przyda nam grup i spełni nagły głód. Głównym jej składnikiem powinny być węglowodany proste, dlatego radzi się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli zaś chodzi o warzywa, skutecznym wyjściem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po ciężkiej przejażdżce możemy odczuwać potężny głód. Chociaż nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do pełnego obiadu zasiadamy a później, kiedy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede ludziom nie wolno zapominać o podobnym nawodnieniu organizmu. Najistotniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca ilość płynów. Najświetniejszym podejściem będzie właśnie woda, być potrafi odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba też być myśl tego, że ktoś potrzebuje dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji właśnie z twarzy i wielkości ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, zwłaszcza w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca przedstawione przeze mnie pomysły nie ma tak zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! A dla pań, które są zainteresowane wybraniem najlepszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki metoda, aby były jak najodpowiedniejsze tylko dla nas, nie i dla zwykłej osoby.